hej & välkommna.

detta är en blogg som handlar om min kamp mot anorexia. jag är 16 år, här på bloggen kommer jag heta Nikita, jag ÄLSKAR MAT, & väger 61 kilo. jag är ca 162 skulle jag gissa på, kanske lite mer. & nu tänker ni ¨de är ju helt normalt, vadå anorexia?¨ anorexia handlar inte bara om hur man äter eller om man spyr osv.. men ibland äter jag faktiskt inte heller även fast jag är dödshungrig, och om jag gör de så händer de att jag stoppar fingrarna i halsen. men jag mår så fruktansvärt dåligt såfort jag ätit, ibland tillomed om jag bara luktat på mat. jag gråter ofta över min vikt & mitt utseénde..
här på bloggen kommer jag skriva om min viktnedgång & vad jag ätit, hur jag mår, vad jag tänker & lite sånt. om jag får vara ärlig hoppas jag på att utveckla riktiga ätstörningar & bli sjukligt smal. det är mitt mål, men samtigit att motionera & må bra, (ÄR DETTA MÖJLIGT?!)
denna bloggen inspereras utan: http://myanalife.blogg.se/
min drömmkropp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0